27 Nisan 2014 Pazar

Beylikdüzü’nde sağlıklı yaşam yürüyüşü


Beylikdüzü Belediyesi’nin Sağlık Bakanlığı işbirliğiyle gerçekleştirdiği Sağlıklı Yaşam Yürüyüşü’ne Beylikdüzü halkı yoğun ilgi gösterdi. Sağlıklı bir yaşama dikkat çekmek amacıyla düzenlenen yürüyüş, Beylikdüzü Kültür Merkezi’nden başlayarak, Beylikdüzü Belediye Başkanlığı önünde bulunan çamlık alana kadar devam etti. Bazı vatandaşlar da köpekleriyle birlikte yürüdü.



Vatandaşlarla birlikte yürüyen Beylikdüzü Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu,

sağlıklı bir yaşam için sporun mutlaka olması gerektiğini söyledi. İmamoğlu, “Güzel bir sabah yürüyüşü oldu. Hareketli bir hayat olursa sağlıklı oluruz. Büyük bir kent, sürekli arabalardayız. Pek hareketli anlarımız olamıyor. Bunu hem Sağlık Bakanlığı hem belediye işbirliğiyle insanları sokağa döktük” diye konuştu.



Sporu çok sevdiğini dile getiren Başkan İmamoğlu, “Hayatımda birkaç lisanslı spor yaptım hentbol, basketbol. Spor yöneticiliği yaptım. Ama siyasi ortamda biraz spor ihmal ediyoruz” dedi.Köpeğiyle birlikte yürüyen Cem Çakıroğlu, “Başkanımız bize böyle imkanlar tanıdı. Herkesin yüzü gülüyor. Mutluyuz, spor yapıyoruz. Köpeğim de kendini iyi hissediyor, ben de” şeklinde konuştu. Selma Tutar ise, “Yürüyorum. Çok güzeldi. Tavsiye ediyorum” diye konuştu.Yürüyüşün sonunda vatandaşlara elma ikram edildi.



HATİCE ÇEKER

İSTANBUL



Beylikdüzü’nde sağlıklı yaşam yürüyüşü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder