30 Ocak 2014 Perşembe

Zorlukları sevgileriyle aşmaya çalışıyorlar


Parkta tanıştığı Hakan Güçer ile evlendikten sonra eşinin ayağına inşaatta taş düşmesinin ardından gittikleri doktorda tümör olduğunu öğrendiklerini belirten Aygül Güçer, “Eşimin çalışamamasından sonra kağıt, şişe ve demir toplayarak bir ekmeği zor aldık” dedi.



12 yıl önce boşanmalarının ardından anne ve babasının yeniden evlenmesi sonucunda üvey anne ve üvey babadan şiddet gördüğünü belirten görme engelli 18 yaşındaki Aygül Güçer, “Ben 6 yaşındaydım, annem ile babam ayrıldı. Babam daha sonra tekrar evlendi. Üvey anne baskısında çok kaldık. 3 kardeştik, üvey anne dövüyordu. Tekrar annemin yanına geldim. Annem de evlenmişti. Üvey baba baskısı da çok gördüm. En sonunda dedemin yanına gittim. Onlarda yaşlı, kendilerine zor bakıyorlardı. Daha sonra Hakan ile tanıştık, evlendik. Onun annesi ve babası da karşı çıktı, benim annem babam da karşı çıktı. Biz evlendik. Kendi ayaklarımızın üzerinde durmaya çalıştık ve Sinop’tan Ankara’ya geldik. Burada da amelelik yapıyordu inşaatlarda çalışarak” diye konuştu.



Zor geçindiklerini ve eşinin ayağının gitgide kötüleştiğini anlatan Güçer, eşinin çalışamamasından sonra kağıt, şişe ve demir toplayarak bir ekmeği zor aldıklarını söyledi. İlk zamanlar kartonların üzerinde yattıklarını ifade eden Güçer, “Çok aç kaldığımız günler oldu. Ev sahibi evini temizlediğim için bir buçuk ay bedava oturmamıza izin verdi. İkinci ayın kirasını veremedik. Evden çıkmamız için çok baskı yaptı. Toparlamaya çalıştım ama toparlayamadım. İki gözümde de görme kaybı var, ancak tedavisine Sinop’a gittim, gözlük ücreti 100 lira olunca alamadım. Kalbimde de rahatsızlık var, onda da doktora gittim ancak ilaç alamadım. Eşimi merdivenlerden hastaneye götüremediğim için pansumanını ben yapıyorum” dedi.



Çalışmayı düşündüğünü ancak eşini bu durumda bırakamadığını söyleyen Güçer, yaptığı fedakarlık için, “Seven herkes yapar” diye konuştu.

Eşiyle birbirlerini sevdiklerini belirten Hakan Güçer ise eşinin ailesinden şiddet gördüğünü ve kendisinin yanında rahat edeceğini düşünerek evlendiklerini ancak hastalığı çıktığı için evini geçindiremediğini söyledi. İnşaatta çalışırken ayağına bir taş düştüğünü ve acısına dayanamayarak doktora gittiğini belirten Güçer, “Tümör olduğunu söylediler. Devam ettim ve hasta hasta çalıştım. Sonraları çok ağır iş yapmaktan belimde bez yırtılması oldu. 1 sene ayağa kalkamayacağım. Daha sonra ise belimden ameliyat olacağım. Şifa bulursam çalışmayı düşünüyorum” ifadesini kullandı.



İLKER TURAK

ANKARA



Zorlukları sevgileriyle aşmaya çalışıyorlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder