29 Nisan 2014 Salı

O saldırgana 2 kez ağırlaştırılmış müebbet hapis istendi


İstanbul Adalet Sarayı C blok giriş kısmında gerçekleşen silahlı saldırıya ilişkin yürütülen soruşturma tamamlandı. Cumhuriyet Savcısı Halil Sezgin tarafından hazırlanan iddianamede saldırgan Dursun Z. ile babası Hızır Z. şüpheli olarak yer aldı.

İstanbul 11. Ağır Ceza Mahkemesi’ne gönderilen iddianamede katil zanlısı Dursun Z.’nin annesini ve koruma memurunu kasten öldürmek suçundan 2 kez ağırlaştırılmış müebbet hapis cezası talep edildi. İddianamede şüpheli Dursun Z. için saldırıda yaralanan güvenlik görevlisini öldürmeye teşebbüs suçlarından ve ruhsatsız silah bulundurmaktan da cezalandırılması istendi.

İddianamede şüpheli olarak yer alan baba Hızır Z. ise saldırıyı azmettirmekle suçlandı. İddianamede soruşturma aşamasında savcılık sorgusunun ardından serbest bırakılan baba Hızır Z. için ise saldırıyı azmettirmek suçundan ağırlaştırılmış müebbet hapis cezası istendi.

Saldırının ardından gözaltına alınan Dursun Z., “Annem bizimle görüşmüyordu. Biriyle evlendiğini öğrendik. Bunu kabullenemedim, kendime yediremedim. Bu yüzden annemi vurdum. Annemi vurduktan sonrasını hatırlamıyorum. Bir anlık öfkeyle yaptım. Pişmanım” demişti.



İLYAS KAÇAR



O saldırgana 2 kez ağırlaştırılmış müebbet hapis istendi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder