29 Ocak 2014 Çarşamba

Atila Aydıner adaylığını Bayrampaşalı’larla kutladı


30 Mart’ta Bayrampaşa’da AK Parti’nin kazanacağını ifade eden Başkan Aydıner, “30 Mart’ta Bayrampaşa’yı bayram bekliyor” dedi.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın katılımıyla gerçekleşen İstanbul İlçe Adayları Tanıtım Toplantısı’nda adaylığı Başbakan Erdoğan tarafından resmen açıklanan Bayrampaşa Belediye Başkanı Atila Aydıner, yeniden adaylığını Bayrampaşa halkı ile birlikte kutladı.



Bayrampaşa Spor Kompleksi’nde gerçekleşen Aday Tanıtım Toplantısı’nda Bayrampaşalı’lar Başkan Aydıner’e sevgi gösterisinde bulundu. Yöresel oyunların sergilendiği toplantıda, Başkan Atila Aydıner’in hayatından kesitlerin yer aldığı sinevizyon gösterisi yer aldı.

30 Mart yerel seçimlerinde Bayrampaşa’da AK Parti’nin kazanacağını belirten Bayrampaşa Belediye Başkanı Atila Aydıner, “Bayrampaşa’mızı zirveye taşıyacağız. Çok güzel projelerimiz var. Bu tablo hakikaten beni gururlandırdı, onurlandırdı. Dünya liderimiz sevgili başbakanımızla beraber yürümek ve 30 Mart seçimlerinde de mükemmel bir sonuçla sayın başbakanımıza böyle bir güzelliği sunmak istiyorum” diye konuştu.



“30 MART’T BAYRAMPAŞA’YI BAYRAM BEKLİYOR”

Adaylığı konusunda değerlendirmelerde bulunan Başkan Aydıner, “Siyasette bir dakika sonra ne olacağını tahmin edemezsiniz. Ben koltuğa oturduğum günden bugüne gelinceye kadar yaptığım projelerle, başarılı çalışmalarımla halkın gönlüne girerek belli bir noktaya gelmiştim. Anketlerde de çıkıyordum Ümitliydim, Mevlam da o ümidimi kırmadı, boşa çıkarmadı” dedi.Esenyurt’ta MHP seçim bürosuna yapılan saldırıyı kınayan Başkan Atila Aydıner, “Sıkıntın varsa sandıkta gelirsin gereğini yaparsın. Sandık her şeyin üzerindedir. Milli iradenin üzerinde hiçbir şey olamaz” şeklinde konuştu.Atila Aydıner, “30 Mart’ta Bayrampaşa’yı bayram bekliyor. Türkiye’de bayram olacak inşallah” dedi.



HATİCE ÇEKER – ABBAS RAMAZANOĞLU

İSTANBUL



Atila Aydıner adaylığını Bayrampaşalı’larla kutladı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder