30 Mayıs 2014 Cuma

Bacağını kesilmekten kurtardılar


Bacağındaki rahatsızlık nedeniyle daha önce gittiği bir çok hastanede cerrahi müdahale ile bacağının kesilmesi gerektiği belirtilen Salih Zıvalı (64), Giresun Özel Ada Hastanesi’nde by-pass ameliyatıyla tedavi oldu. Giresun Özel Ada Hastanesi’nde bacağı kesilmekten kurtulduğunu ileri süren Salih Zıvalı yaptığı açıklamada “Uzun süredir bacağımda şiddetli ağrılar ve çabuk yorulma gibi şikayetlerim vardı. Şikayetlerim artınca bir çok hastaneye gittim. Dört ameliyat geçirmeme rağmen şifa bulamadım, İstanbul’da kalp damar alanında isim yapmış bir üniversite hastanesine gittik orada da ayağımın kesilmesi gerektiğini söylediler. Bende son bir kez daha memleketime dönerek Özel Giresun Ada Hastanesi’ne geldim. Kalp Damar Cerrahı Op. Dr. Hakan Kara yapılan tetkikler sonrası by-pass olmama karar verdi. Şuanda rahatlıkla yürüyebiliyorum. Doktoruma, hastane personeline ve böyle bir hastaneyi memleketimize kazandıranlara teşekkürlerimi bildirmek istiyorum” dedi.

Giresun Özel Ada Hastanesi Kalp Damar Cerrahı Op. Dr. Hakan Kara ise; “Hastamız bir dizi ameliyat sonrası ve birkaç hastane gezdikten sonra kliniğimize başvurdu. Sol bacaktaki iliak arter dediğimiz ana damara by-pass yapmaya karar verdik ve sonucunda hastamız ayağını kaybetmeden tedavisini oldu ve bundan sonra normal yaşantısına devam edecektir” diye konuştu.



AHMET BİLGE

GİRESUN



Bacağını kesilmekten kurtardılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder