31 Mart 2014 Pazartesi

Türkiye birincisine büyük ödül


25 yıldır alanında Türkiye şampiyonları çıkaran Sınav Dergisi Dershaneleri, Türkiye 1’incisi olan öğrencileriyle başarı geleneğini bozmuyor. 2014 YGS’de üç puan türünde 500 tam puan alarak Türkiye 1’incisi olan Sınav Dergisi Dershaneleri öğrencisi Ertem Nusret Taş, büyük bir başarıya imza attı. Taş, Sınav Eğitim Kurumları tarafından eğitim bursu ve çeşitli hediyeler ile ödüllendirildi. Ödül töreninde konuşan Sınav Dergisi Dershaneleri Yönetim Kurulu Başkanı Metin Özer, Taş’ın başarısından duyduğu memnuniyeti dile getirerek, “25 yıldır Sınav Eğitim Kurumları eğitim hizmeti yapmaktadır. Biz bu olayı her yıl yaşamaktayız, her yıl sadece bir iki öğrenci değil, her yıl onlarca öğrencide, bazen yüzü aşan öğrencimiz başarılı oluyor. Bunlara plaketler, ödüller veriyoruz. Tabi bir sınav klasiği Sınav Dergisi Dershaneleri, Türkiye’nin en büyük eğitim, dershane zincirinden biri. Şimdi de okullaşmaya başladık. Geçtiğimiz yıl okul olarak YGS’de birinci olduk, öğrencilerimiz derece aldılar. Ertem Nusret’in şöyle bir özelliği var; diğer çocuklara göre kişiliği ile karakteri ile beyefendiliği, çalışkanlığı ile öne çıktı. Vatana millete yaralı olacak bir evlat. Ben özellikle anne babayı burada huzurlarınızda tebrik etmek istiyorum. Böyle bir evlat yetiştikleri için, bize güvendikleri için. Çünkü Nusret bize 6’ncı sınıftan itibaren geliyor. Biz sadece kendisine bir öğretmen olmadık, bir eğitimci olmadık, ayrıca eğitim koçu, hayat koçu olmaya çalıştık” dedi.



Taş için 5 yıl boyunca karşılığı gelecek şekilde bir burs verdiklerini ifade eden Özer, 25 bin TL’lik çeki Taş’a hediye etti.



Ankara Fen Lisesi öğrencisi Taş ise, “Aileme, hocalarıma, arkadaşlarıma özellikle yanımda oldukları için bugünü anlamlı kılanlar aslında onlar. Sınava hazırlanma süreci lisenin başından beri başlıyor ama insan bunun çok bilincinde olmuyor. Düzenli çalışıyordum, genellikte okulda yazılılar için çalışıyordum ama bunların sınava çok önemli geri dönüşümleri oldu. Konular açısından bir alt yapı oluşturdu bende okul yazılılarına hazırlanmak. 12’nci sınıfta sık sık dershaneye geldim, burada tekrar ettim konuları, bilgilerimi pekiştirdim. Çok zor bir süreç olmadı açıkçası, her şey doğal olarak geliştiği için zorlandığımı hissetmedim” diye konuştu.



Sınava giren bütün arkadaşlarına geçmiş olsun diyen Taş, ilk sınavda kötü yapan arkadaşlarının kendilerini kötü hissetmemeleri gerektiğini belirtti. Taş, “Önlerinde daha büyük bir sınav var. Bu sınavın etkisi çok daha az diğerine kıyasla, hayatın kendisi de bir sınav, onu gözardı etmeden yaşamak lazım” dedi.



Sınavlara hazırlanmada dershanelerinin büyük katkısı olduğunu vurgulayan Taş, “Dershane bir nevi sınava odaklanmamı sağlıyor, ardından test çözme becerilerimi artırıyor” ifadesini kullandı.



Konuşmaların ardından ödüllerini alan Taş, ailesi ve öğretmenleri ile birlikte pasta keserek fotoğraf çekindi.



Türkiye birincisine büyük ödül

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder