2 Mayıs 2014 Cuma

fare, yılan ve akreplerle aynı evi paylaşıyor


Eşini yıllar önce kaybeden ve Kaynak Mahallesi’ndeki evinde tek başına kalan 50 yaşındaki Müyeser Memiş, en büyük endişesinin evinin başına yıkılması olduğunu söyledi. Evin her tarafında farelerin yuvalandığını belirten Memiş, yıkık haldeki evinde yılan ve akreplerin de olduğunu ve bu hayvanların kendisine zarar vermesinden endişe duyduğunu kaydetti. Müyeser Memiş, “Ben tek başıma yaşamaktayım, hiç kimsem yok. Maddi durumum iyi değil, fakir ve yardıma muhtaç biriyim. Kaldığım ev bana eşimden kaldı. Ancak bu evin her tarafında çok büyük çatlaklıklar meydana gelmiş ve evim oturulmayacak durumda. Evin içi farelerle dolu, tavanlarda akrep ve yılanlar dolaşıyor. Bu hayvanların bir gün beni sokmasından korkuyorum. Zaten ayaklarımdan sakatım ve bacaklarımda bulunan platinlerin sayesinde yürüyorum. Bazen korkudan bu evde yatamaz duruma geliyorum. Ama yine de çaresizlikler içinde yaşam mücadeleme devam etmekteyim. Benim tek geçim kaynağım eşimden bana kalan Bağ–Kur aylığıdır. Bu aylıkla geçinmeye çalışmaktayım. Yetkililere ve hayırsever insanlara sesleniyorum, bana yardım etsinler. Yıkılmak üzere olan ve her tarafı çatlayan evime bir çözüm bulunmasını istiyorum” dedi.



fare, yılan ve akreplerle aynı evi paylaşıyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder