3 Mart 2014 Pazartesi

Geleceğin mühendisleri MMO’da eğitim alıyor


Başlangıç ve ileri düzey olarak 2 ayrı grupta verilen eğitimlere Ondokuz Mayıs Üniversitesi Mühendislik Fakültesi’nde eğitim-öğretim görmekte olan 31 öğrenci üye katılıyor.

Eğitimle ilgili bilgi veren MMO Samsun Şube Öğrenci Üye Komisyon Başkanı Merve Türker, okul ve iş yaşantıları arasındaki geçecek olan süreçte okulun yanı sıra, kendilerinin bilgi birikim ve donanımlarını artırma çabası içerisinde olan Makina Mühendisleri Odası Samsun Şube ile Öğrenci Üye Komisyonu olarak beraber çalışıp öğrenci üyelerin ihtiyaçlarına göre kurslar, seminerler ve teknik geziler düzenlediklerini söyledi.

MMO Samsun Şube Başkanı Kadir Gürkan ise öğrenci üyelerine yönelik düzenledikleri kongre, kurultay ve çalıştayların yanı sıra düzenlenen teknik geziler ve seminerler, kişisel gelişim ve bilgisayar kursları ile de onların teknik donanımlarının arttırılmasına yönelik çalışmalar yürüttüklerini bildirdi. Eğitim süreçlerinde geleceğin mühendis adaylarının bilimin ve aklın ışığında yarınlara hazırlanmasının gayreti içerinde olduklarını açıklayan Gürkan, öğrenci üyelerin sosyal sorumluluk projeleri içerisinde de yer alabilmesi için çalışma yürüttüklerini sözlerine ekledi.

Makina Mühendisleri Odası Samsun Şubesi CAD/CAM Laboratuvarı’nda düzenlenen eğitim 8 hafta sonu sürecek.



SAMSUN



Geleceğin mühendisleri MMO’da eğitim alıyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder