29 Mayıs 2014 Perşembe

Okul ekipmanları ve teknolojileri Educashow'da


Educashow Okul Ekipmanları ve Teknolojileri Fuarı, İstanbul İl Milli Eğitim Müdürü Dr. Muammer Yıldız’ın açılış konuşmasını ile başladı. 1 Haziran’a kadar sürecek olan Educashow‘da, eğitim sektörüne yönelik pek çok ürün ilk defa görücüye çıktı. “Sihirli Boyalar” gibi Avrupa’dan ödüllü firmaların da hazır bulunduğu fuarda, 3 boyutlu yazıcı, 3 boyutlu kalem, 3 boyutlu eğitim içerikleri, görsel ve işitsel teknolojik materyaller, en son eğitim yazılımları, 21. yüzyıl teknolojisi ile donatılmış laboratuarlar, modern amfi çözümleri ve daha pek çok ürün sergilenmeye başlandı. Fuarda herkesin merakla beklediği, “servis takip programı” da tanıtıldı. Programın hem okul yönetiminin, hem ailelerin işini kolaylaştırmasıyla beraber çocuklara tam bir güvenlik sağlaması hedefleniyor.



KAYHAN KARLI YÖNETİMİNDE DEV KADRO



Educashow Okul Ekipmanları ve Teknolojileri Fuarı kapsamında düzenlenen workshop ve seminerler de başladı. Öğretmenlerin ücretsiz katılımına açık olan sertifikalı workshop ve seminerlerde, Türkiye’nin konusunda uzman isimlerinin yanı sıra New York Ünivesitesi ve Sounth Dacota Üniversitesi’nden bilim insanları konuşmalar yaptı. Oturumlarda Kayhan Karlı, Adnan Aksu, Alexandre Abellan, Batuhan Aydagül, Doç. Dr. Engin Karadağ, Prof. Dr. Erhan Erkut, Gökhan Yücel, Prof. Dr. Hande Briddick, Işıl Boy, Dr. Özgür Bolat, Dr. Özlem Mecit, Dr. Selçuk Can Güven, Doç. Dr. Selçuk Özdemir, Doç. Dr. Selçuk Şirin, Yrd. Doç. Dr. Sertel Altun, Dr. Sinem Aslan, Steve Barkley ve Prof. Dr. Ziya Selçuk’un da aralarında bulunduğu pek çok isim, öğretmenlere en yeni eğitim-öğretim metotlarını anlattı. Sertifikalı eğitim programları kapsamında en dikkat çeken konu başlıkları ise; “Erken Çocukluk Döneminde Yaratıcılık, İnovasyon ve Eğitime Etkileri, Öğrenmenin Fizyolojik Temelleri, Teknolojinin Değişen Renkleriyle Mobil Öğrenme, 21. YY’da Okul ve Öğrenme, Erken Çocukluk Döneminde Eğlenceli Matematik, Model Öğretmen ve Pozitif Okul İklimi” oldu.



“EĞİTİME YEPYENİ DİNAMİZM GETİRİYORUZ”



Organizasyonu değerlendiren Educashow Genel Müdürü Orçun Fida, bu denli büyük çaplı ve uluslararası bir fuar düzenliyor olmaktan büyük mutluluk duyduklarını belirterek, “Hem ücretsiz sertifikalı eğitim programlarının, hem de en yeni okul ekipmanları ile teknolojilerinin eğitime yepyeni bir dinamizmin getirmesini bekliyoruz.” dedi.



Kurdele kesilmesinin ardından fuarın açılışı konuşmasını yapan İstanbul İl Milli Eğitim Müdürü Dr. Muammer Yıldız, Educashow‘un eğitim sektörüne çok iyi katkıları olacağına vurgu yaparak, şunları söyledi; “Bugün siz değerli eğitimcilerle sadece burada öğretmenlerimiz ve öğrencilerimiz yok aslında sektörde eğitim camiasından alt yapısında bir görünen birde görünmeyen kahramanlar var. Biz öğretmenlik mesleğini tanımlarken, fedakarlık mesleği olarak tanımlıyoruz ama aynı fedakarlığı bu sektörün getirisine sektördeki kazanım ve kar marjına bakmaksızın bir sevda mesleği gibi yapan yatırımcılar var. Fuarımız henüz yeni başladı dolayısıyla ben şöyle dedim İl Milli Eğitim Müdürü önce olsun önde olsun bunun liderliğini yapsın, siz de bunu sosyal medya üzerinden bütün takipçilerinizle paylaşırsanız bütün öğretmenlerimiz, müdürlerimiz buraya koşarak geleceklerdir”



GÖKHAN YARGICI – İSMAİL COŞKUN



Okul ekipmanları ve teknolojileri Educashow'da

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder